Världens sämsta mamma?

Har haft en superhärlig dag ute i solen. Först långpromis med fika med en i mammagruppen och sen gick vi över till brorsans trädgård och slappade då de inte är hemma. Låg lääänge i hängmattan och njöt och tittade upp på de skira björkarna och himlen. Det var till och med så att sonen somnade närmare en timme. Så långt var allt bra.
När jag reste mig upp ur hängmattan kände jag att den var lika instabil som hängmattor brukar vara men fixade till och lät sonen ligga kvar inlindad i en filt medan jag gick tre meter för att hämta hans flaska. Och vad händer då? Jo hela hängmattan snurrar runt och sonen ramlar ner på marken med ansiktet före. Dock var det ju bara ett par decimeter ner till gräset samt att han hade både solhatt och filt emellan så allt gick bra. Men ni kan ju bara tänka er hur hemsk jag kände mig. :-(
 
#världenssämstamamma
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>