Glömt bort

Om jag ska vara helt ärlig så har jag helt glömt bort det här med att skriva här under den senaste tiden. Har varit så sjukt trött och orkeslös och haft fullt fokus på att ens hålla mig vaken och på benen. Till och med så trött att det är jobbigt att prata då jag tappar ord och nästan sluddrar. Vet inte riktigt vad det beror på så igår var jag och tog en massa rör med blodprov. Kan inte skylla på Lilleman då han sover sig igenom nätterna som en prins och vaknar inte ens när jag ger honom välling det sista jag gör vid typ kl.23. Sen sover han till åtta ungefär. Så jag sover typ 7-8 timmar per natt och det borde väl ändå räcka va?
Det skulle ju inte vara helt osannolikt om det återigen är järn/B12-brist. Har ju haft återkommande brist på det sedan jag genomgick magsäcksförminskningen 2008. Så nu hoppas jag på att det är en sån pass "enkel" åkomma att bota så att jag kan få mer kraft till att njuta av min mammaledighet.
 
I morgon är det äntligen dags för planet att lyfta till Mallis. Tänk en veckas slappande och slippa tänka på någonting mer än att passa frukosttiderna och att ta hand om Lilleman. Ser framför mig sol, bad, paella, sangria, tapas, cava... Ska bli mycket spännande att åka charter då jag aldrig i hela mitt liv har åkt det tidigare. Men jag kan väl säga som så att det är en sak att packa åt sig själv som vuxen mot att även packa till en bebis med allt vad det innebär av mat, blöjor osv. Helt sjukt med smågrejer att ta med!
 
Fina färger ute nu må jag säga, hoppas de inte har blåst bort när jag kommer hem igen:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>