Utomlands

Blev så himlans avundsjuk på alla som pratar om sina resor de har bokat och ska åka på utomlands att jag oxå har bokat: blir en tur till Åland i helgen med mamma. Åker på lördag morgon och kommer hem igen på söndag. Det var typ vad plånboken tillåter just nu. Ska bli så skönt att se något annat, bo på hotell, dricka några drinkar och bara ta det lugnt.

Har haft apmycket på jobbet idag. Blir så less ibland när folk tror att jag bara är där för att assistera just dem. Är ju faktiskt ca 60 st andra som också behöver hjälp. Sen är det ofta små struntsaker de skriker om som tar längre tid för dem att förklara och att jag ska leta mig in i systemet för att göra ändringarna. Hade gått fortare om de själva hade gjort ändringen när de ändå var inne. *mutter*

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>