Busy day

Blev en lite körig dag idag för fröken. Fast samtidigt ganska avkopplande. Först var jag ute på IKEA med min moster och hennes sambo. Blev lite blommor, smågrejer som jag knappt ens kommer ihåg nu vad jag köpte och sen lite mat vid utgångsbutiken.



Åkte hem och lämnade bilen för att sedan åka in till stan igen för att gå ut och käka. Vi var på den kurdisk-turkiska restaurangen "Empati" vid Medis. Det var verkligen huuur god mat som helst och magen stod i fyra hörn när jag ätit färdigt. Åt den här färgglada maten:



När vi var klara så mådde jag nästan lite dåligt för att jag var så mätt. Så det fick bli en promis bia Skeppsbron-Kungsan bort till Östermalmstorg där jag hoppade på tuben hem. Så här är jag nu. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>