Dagens djurparksbesök

Åh, har verkligen haft en toppendag på Kolmården med brorsönerna (ska lägga upp lite bilder i morgon när jag orkar leta fram sladden till kameran). Tror att det som gjorde störst intryck på mig var delfin- samt sälshowerna. Sen kom safarituren som var årets nyhet.



Fast lite dåligt samvete har jag nu så här på kvällskvisten. Först för att jag har så kort stubin mot min mamma som också var med. Blir väldigt lätt jätteirriterad på henne vilket hon kanske inte alltid förtjänar. Sen skällde jag lite väl mycket på killarna för att de var på och puttade på varandra hela tiden. Egentligen kanske det inte är så farligt men av någon konstig anledning stör jag mig på det. Till sist blev jag arg på yngsta killen och han blev jätteledsen. Fast där är jag lite osäker på vad han blev mest ledsen över egentligen. Han hade gått och hållt på med en kapsyl jättelänge som han absolut skulle spara trots att vi ville slänga den. Sen när vi står och tittar på vargarna så slänger han helt plötsligt in den till dem och jag säger att "tänk om de skär sig i tassarna nu". Och han började störtgrina! Var det för att jag skällde eller för att han fick dåligt samvete? Ja, ja. Vi blev i alla fall vänner sen och jag sa förlåt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>