Grej of the day

Blev så himlans glad när jag såg nyheten om att Victoria och Daniel ska bli föräldrar! Det kan verkligen inte ha varit lätt för dem att ha hela svenska folkets press på sig sedan bröllopet. Sen tycker jag att de verkar vara så himla kära i varandra att jag tror att de kommer överföra dessa känslor på den lilla. Jag stod ju i häcken när de gifte sig precis nedanför slottet och eftersom jag var så nära såg jag hur det riktigt sken kärlek från dem. ♥ ♥ ♥

Bild från aftonbladet.se


Kommentarer
Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Intresserad av att få ett helt inlägg som handlar om dig i min blogg?

Kika in i min blogg då för att se hur du ska göra!



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2011-08-17 @ 19:09:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>