Kul besök

På lördag kommer mitt förra ex ner från Ljusdal ochhälsar på. Ska verkligen bli jättekul att träffa honom igen efter så pass lång tid. Sist vi träffades var i början av september förra året när jag precis hade träffat Poe. Av förklarliga skäl träffades vi inte sen under en tid och sen har veckorna bara gått. Men nu är det äntligen dags igen.

Var synd att det inte funkade mellan oss men samtidigt så hade det aldrig hållt i längden. Först och främst var han 10 år yngre än mig. Sen har jag aldrig träffat en mer ostrukturerad person än honom+att han var lite väl "ekonomisk". Fast han var ändå väldigt bra för mig just då eftersom att han verkligen visade hur mycket han tyckte om mig och vi skrattade väldigt mycket ihop eftersom att han var så spontan och inte rädd att göra bort sig. En sån kille som man vill ha rent känslomässigt helt enkelt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>