Yran kväll #2

God morgon!

Gårdagen började med besök på Åre Chokladfabrik. Handlade MYCKET, 482:-, men slog ändå inte mitt personrekord. :-)





När jag var på väg till Poe så ringde han och sa att eftersom han hade jour på reservkraftsaggregat hade han blivit kommenderad till Norrköping av alla ställen! Precis när vi skulle träffas och allt. Men, men. Åkte in till stan och träffade hans syrra i stället och käkade nere på Stråket.

Kvällen bjöd på Eric Saade, Veronica Maggio, Lykke Li och framför allt The Ark. Gud, det var så sorgligt att veta att det var sista gången man såg dem. Kom till och med en liten tår där faktiskt. Jag såg deras första uppträdande på den allra minsta scenen på Yran redan 2000 och har sedan sett dem där uppe alla gånger de varit där. Så det kändes allt lite tungt att ta avsked...


Storsjöyran

Fick också höra att min lilla syssling på 18 år hade fått följa med polisen till fyllecell och blev hämtad där av mor sin redan vid 10. Kul för en mamma att få det samtalet.

I kväll kommer antagligen Poe:s syrra följa med in. Ska bli kul att få lite sällskap och slippa gå själv. Sen kan det ju vara trevligt att kanske gå in i öltältet då jag i så fall sover kvar hos henne i stan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>