*puh*

En av kompisarna med de tre fosterbarnen ringde och väckte mig vid tio i morse. När jag skulle springa upp och hämta telefonen i köket fick jag kramp i vaden vilket resulterade i att jag hoppade runt i sovrummet ett tag utan att veta om jag skulle skratta eller gråta innan det släppte.
Han ringde eftersom att de skulle åka iväg till en parklek och tyckte att det skulle vara trevligt om jag följde med. Och visst hakade jag på med kaffetermos och allt. Dessvärre var det ju lite halvrisigt väder just i dag. :-( Så det fick bli att åka hem och pyssla lite i stället. Målade kottar med glitterfärg vilket de tyckte var jättekul. Lite sorgligt att tänka sig att ingen någonsin har brytt sig om att göra såna saker med dem tidigare. Nästan så att det skär i hjärtat faktiskt. Men det ska det bli ändring på nu. Fast det får gå i lite lugnt tempo till att börja med så att de hinner vänja sig vid det vanliga Svensson-livet.

Efter en intensiv dag med fullt ös så ska jag nu kolla lite Beck och bara njuta av lugnet med katterna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>