Väl använda timmar

Lämnade skrivbordet på jobbet vid straxt efter fem och gick iväg på världens svettigaste spinningpass. Det var nästan så att jag ramlade av cykeln när timmen var över och det var dags för lite stretching.

Hem, äta lite och sen börja rensa svamp. Har rensat och förvällt tre överfyllda plåtar med svart trumpetsvamp och höstkantareller. Så just nu känns det som om jag aldrig mer i hela mitt liv ska ens plocka en svamp. Fast jag vet att jag inte kan hålla mig. :-)
Har även hunnit med att förbereda fyllningen till tacopajen jag ska göra i morgon. Men nu är det dags att gå och sussa så att jag orkar med att vara någorlunda trevlig i morgon vilket är svårt nog ibland även om man är pigg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>