Avslutad kund hos Com Hem

Glömde ju att berätta fortsättningen om mitt utbrott över Com Hem:s kundbemötande igår. Låg och störde mig på det där sen när jag gick och la mig så idag på väg från kursen till improvisationsteatern så gick jag in på 3 och frågade vad de kunde erbjuda för lösning för mig. Och det visade sig att de kunde sänka mina fasta kostnader med drygt ett par hundra per månad! Så valet blev liksom inte så svårt. Och till råga på allt så fick jag en ny telefon:

När jag ringde till Com Hem och fick höra vad skälet var så försökte de förstås att erbjuda mig ett bra paketpris bara jag stannade kvar hos dem som kund. Men jag var obeveklig och tackade vänligt men bestämt nej tack.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>