Finns han på riktigt?

För några år sedan när jag var aktiv på dejtingsidorna så fick jag kontakt med en kille som jag blev jätteintresserad av. Men så en dag bara försvann han! Jag försökte maila osv utan att få svar och tyckte det var trist att han var borta då vi hade chattat ganska mycket. Som vanligt med många såna där kontakter har man ju bara chatkontakt fram till dess att man verkligen bestämmer sig för att träffas och då blir det via telefon. Hur som helst, av någon konstig anledning så valde han att poppa upp igen och vi har nu chattat en del igen. Den här gången är jag dock tydlig med att vi mycket snart måste prata/träffas om jag ska tycka att det är värt att lägga ner energi på.

Fast jag undrar i mitt stilla sinne om han verkligen finns som en verklig person? Och sen undrar jag ännu mer hur det kommer sig att han som ung (9 år yngre än mig) och snygg är singel? Och varför i hela världen pratar han med mig för som är så pass mycket äldre? Vad är felet??? Kan det verkligen vara så enkelt att han inte litar på tjejer? Enligt egen utsago så har tidigare tjejer velat ha honom för pengarnas skull, men existerar sånt beteende på 2010-talet? Men jag kan inte sluta prata med honom, han är kul och har något som drar...

Vad tror ni? Är han verklig?

 


Kommentarer
Inga

Det är väldigt svårt att svara på om han finns på riktigt eller ej. Men för några år sen letade jag också killar på olika sidor och har fått kontakt med många olika killar. Vissa va riktigt snygga men visade aldrig att dom fanns på riktigt, vissa visade sig i cam, vissa gav sitt nmr osv. Till slut kom jag fram till att ingen av dessa killar är på riktigt, det är bara desperata människor som vill ha kontakt och så börja jag tänka längre som att de kanske vill träffa mig och lurar mig .. blabla du fattar nog vad jag tänker på? så jag började rensa. Men gav först killara en liten chans. Ville de inte visa sig i cam så tar jag bort dom. Men det fanns en kille som vägrade visa sig i cam eller på något annat sätt visa att han inte bara va en påhittat kille, men jag ville ändå av någon anledning inte ta bort honom. Nu något år senare visar han sig och han finns på riktigt. Hoppas du fattar vad jag menar? Han kan va 100% riktig, men samtidigt 100 % påhitt. KRAM !



Blogg: http://kovacevic.myshowroom.se/
2011-09-16 @ 10:51:02
Anna

Om det är din chatfling på bilden har han ett synnerligen charmerande leende och verkar ha glimten i ögat..:)



Blogg: http://annalandin.bloggplatsen.se
2011-09-16 @ 20:21:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>