Johan...

Var ute och gick och så i dag och sen på eftermiddagskvisten började Johan höra av sig med sms. Förstod att han fiskade efter om jag var hemma eller inte i kväll. Och efter mycket om och men så kom han och knackade på dörren här vid halv sju.
Han fick middag, torsk med ägg- och persiljesås, och sen satt vi bara och drack vin och hånglade innan han helt plötsligt skulle iväg till en kompis och kolla på film.

Alltså, han är verkligen superskum! Vad är det egentligen han vill mig? Det känns som om han är intresserad även om han säger att han inte är det. Men samtidigt så undrar jag varför i hela världen han skulle lägga ner så mycket energi på mig när jag är tydlig med att jag inte är ute efter en kk. Jag tror faktiskt att han är intresserad och tycker om mig men att han inte riktigt vågar. Antingen på grund av kompisarnas tykningar eftersom att jag är så mycket äldre eller på grund av att han är rädd för känslor. Det får framtiden utvisa även om det är ganska påfrestande för mig...

Norrlandskontakten.se


Kommentarer
Cilla

Du måste ställa enkla ja/nej frågor till honom, han är den enda som vet!

Som det är nu blir det bara spekulationer...



2012-04-10 @ 15:08:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>