Nu är balkongsäsongen inledd

Tjohoo... Nu har jag gjort vårfint och pimpat på balkongen. Har njutit hela eftermiddagen men känner nu att jag har bränt mig och det är dags att gå in även om det är superhärligt att sitta där ute.


Skulle egentligen har gått på schlagerkväll med en kompis i kväll men nu var han så trött att han inte skulle bestämma sig förrän senare om han orkade gå överhuvud taget eller inte. Hur schysst är det på en skala när det trots allt är valborg och allt? Nej, inte alls faktiskt. Speciellt inte som att han brukar banga men sen kommer på framåt typ 23-tiden att han visst ska gå ut. Så nu kommer mamma hit och grillar i stället och så går vi till något eld här i närområdet och sjunger in våren. Vill inte riskera att blir sittandes ensam...

Satt och tänkte förut ute på balkongen hur glad jag var för ett år sedan. Var uppe hos Poe den här helgen och vi hade så himlans mysigt och roligt! Kändes SÅ bra då och jag kände för första gången att jag kanske skulle våga satsa på honom. Men sen en månad senare kom han ju på att han inte hade några känslor. Skumt att det kom just efter den härliga helgen och inte någon gång när det varit mer intetsägande.

Kommentarer
Enander

Jättefin ballkong!! Önska min såg ut så =)



Blogg: http://enander.blogg.se/
2012-05-02 @ 13:53:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>