Aktiv fredag med spontandejt

Igår efter jobbet så fortsatte veckan i kulturfestivalens anda med guidad tur i ett kolonilottsområde. Snacka om intresse och tid folk har för det vackra.
 
 
Direkt därifrån in till stan för konsert med Crooners som består av Magnus Carlson (Weeping Willows), Freddie Wadling och Lars Cleveman. När jag var på väg dit ringde en kille som jag haft lite kontakt med via en nätdejtingsida och frågade om vi skulle ses på en spontandejt. Och visst, även fast jag var hur trött som helst så var jag nyfiken på denna Magnus. Och tro´t eller ej men vi hade det riktigt trevligt! Han var social och pratig så det gick av bara farten liksom över ett par glas vin. Så jag var inte hemma förrän vid halv två i natt då jag i princip stöp i säng. I dag har jag därför varit superdupertrött och bara tagit det lugnt och sovit middag. Nu väntar konsert med Diggiloo. Tjohoo...

Kommentarer
ia´s hemlis

Låter som en bra kväll.. =)



Blogg: http://iashemlis.wordpress.com
2012-08-19 @ 09:37:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>