Biokväll i sensommarrusket

Mötte upp käre Pappsen tidigare i kväll för att gå på bio. Länge sedan vi gjorde något tillsammans bara vi. Nu pratar man ju iofs inte så mycket med varandra just när man går på bio med det var mysigt ändå.
 
Filmen vi såg var "Snabba Cash II" och jag tyckte den var riktigt bra! Kändes mer verklighetstrogen än ettan. Dock kanske det var lite väl mycket blod och våld för min smak. Men det är väl så det är antar jag. Och tänk att den där smutsiga världen bara är några kilometer härifrån. För trots att jag är blåögd och naiv så inser jag att sånt här faktiskt händer och att folk dödar varandra. Tycker att det är ganska läskigt och sorgligt att människor kan göra varandra så illa.
 
Känder som att filmen bara var typ en halvtimme lång och den bjuder verkligen in till en del tre. Och det gör ju ingenting med tanke på Joel Kinneman. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>