Rastlös natt

 
Vad är det som händer med mig egentligen? Har gått och varit så där orolig och rastlös inombords i flera dagar nu och speciellt på nätterna när det egentligen är dags att sova. Då kryper det i hela kroppen och jag vänder och vrider på mig till leda. Som tur är så har jag insomningstabletter att ta till när det blir för jobbigt. Vill dock inte ta dem i första hand då jag inte vill bli beroende.
 
Mycket av den här rastlösheten beror på:
1. Att jag har fått lite kontakt med en nätflört som jag hade för några år sedan och som jag inte blir riktigt klok på. Han är jätterar och så men verkar inte vilja avslöja vem han är egentligen. Han säger att han heter Carl Hamilton och bor i Värmland. Mer än så vet jag inte men det kanske är någon av er som känner igen honom:
 
 
Som han är när han skriver så är han heeelt underbar. Men som sagt var: alldeles för hemlig av sig. Och jag vet ju inte om han är min gamla alkisgranne som sitter och skriver. Det här gör att jag går och funderar en del på det samt kollar min mail typ var femte minut=stressande.
 
2. Snart nyår. Får sån jäkla ågren varje år över att jag fortfarande är singel och att det inte har hänt mer i livet under året som gått. I år ska jag fira med brorsan med familj, pappa och ett par grannar til honom. Det kommer bli trevligt men det är ändå jobbigt.
Förra året hade jag ju som "nyårslöfte" att jag i alla fall skulle ha påbörjat försök till att bli gravid via inseminering i Köpenhamn. Men vad har hänt med det? Jo, jag har bara skjutit det framför mig. Den där strul/snygg-Johan kom ju emellan och tog en massa tid och framför allt energi. Men nu ska det bli ordning på det! Just därför jag tycker det där med den "hemliga Carl" är lite jobbigt också. Ska mobilisera krafter och avsluta kontakten både med honom och Johan.
 
Så, nu har jag fått ner detta på pränt och kan påminna mig själv om det lite då och då. :-)

Kommentarer
Karin

Det är fullmånen som ställer till det... - Jag har det likadant. :/



Blogg: http://karin.hermansro.se
2012-12-29 @ 14:48:28
Camilla

Finns ju inte så många med det namnet i Sverige iaf.. :) http://www.birthday.se/sok/?f=carl&l=hamilton



Blogg: http://millansmemoarer.blogg.se
2012-12-30 @ 19:49:05


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>