Bra kontaktannons?

Undrar just hur killar tänker när de ska skriva sin presentation av sig själva på olika dejtingsidor? Hur 17 kan man år 2012 skriva att sina intressen är "långpromenader och mysiga hemmakvällar"? Jag blir alldeles chockad! Visst, det kanske är det alla vi tjejer innerst inne vill ha men fastnar vi verkligen för en kille för just de egenskaperna vid första anblicken? Vill vi inte ha något "mer" då?

Är det bara jag som tänker konstigt här? Eller är det ett vinnande koncept de kör med? Kanske är det jag som dras till fel killar bara och helt enkelt dissar de bra som håller i längden? Kanske borde jag öppna upp ögonen mer för dessa killar som kanske i och med långpromenaderna även kan erbjuda trygghet här i livet?

Norrlandskontakten.se


Kommentarer
tilia MD

Jag har varit ihop med min kille i två år nu och han beskrev sig själv i början precis så som du skrev där upåe :) ingen av oss gillar att festa varje helg. Tror du ska ge killarna en chans ^^



Blogg: http://othereyes.blogg.se/
2012-02-09 @ 12:34:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>