Dålig karaktär

Jag vet att jag var ganska tydlig med att jag inte skulle träffa sötisen Johan något mer. Vi har faktiskt inte hörts på en vecka heller. Men igår skickade jag ett sms till honom när jag vaknade och sen var det lite sms:ande under dagen. Ända tills han fick reda på att jag skulle ut hit för att VAB:a med äldsta brorsonen idag. Då blev det fart på honom och han ville att jag  skulle komma över. Var väl lite avvaktande till det hela först eftersom att jag hade bestämt mig. Men så tänkte jag att "jag lever ju bara en gång och i brist på annat så".
Kom dit och vi drack lite vin och lyssnade på musik och hade det jätteroligt! Och den här gången var han så där gosig som jag behövde. Alltså, så där så att han bara kramade, klappade på kinden och pussade på pannan. Väldigt avslappnat alltså! Så nu kan man lugnt säga att jag vacklar rejält i mitt beslut. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>