Flingen är över

Så, då var den lilla flingen med Johan över. Är verkligen med blandade känslor må jag säga. Varför? Jo, helt plötsligt kläcker han ur sig: du vet väl att jag inte vill ha något seriöst va? Han har varken nämt eller visat några såna tendenser utan varit väldigt på och skickat en massa gulliga sms om att han saknar mig osv. Sen har han ju varit ganska mån om att vara artig och be om ursäkt om han förstått att jag blivit besviken över något. Så även om jag anat detta redan från början och kanske stundtals försökt att mucka fram det så känns det väldigt tråkigt...

Han var en kille jag hade roligt och skrattade mycket med. Sen var han väldigt fysisk också. Alltså så där när vi satt framför tv:n och så. Så visst tycker jag att det är trist att det inte blir något mer, hade nog kunnat blivit något bra.

Om jag ska vara helt ärlig så tror jag faktiskt att han helt enkelt fick kalla fötter när han började tänka lite mer på åldersskillnaden. Kanske inte är helt lätt för en 27-åring att stå upp för en tjej som är 38. Kompisarna har nog många taskiga kommentarer där. Ja, ja. Synd är det i alla fall. Men jag antar att jag inte hört det sista från honom. Har en känsla av att han kommer att återkomma på ett eller annat sätt.

Godisboxen.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>