Home again

Gissa vem som både hörde av sig sent igår kväll OCH i dag? Hm... Vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Han har ju ändå sagt att han inte vill ha något seriöst. Ska jag ändå träffa honom och hoppas på att bli gravid? Fast jag vet inte riktigt om det är en sån bra idé ändå. För då blir han ju involverad och om han ändå inte vill ha något förhållande med mig så kan det bli jobbigt. Sen kan jag inte träffa honom utan att känslorna tar över, kommer bli jättekär i honom vad tiden lider. Och det är jag inte säker på att han riktigt förstår. Ja, ja. Jag har i alla fall ifrågasatt hur han har tänkt sig att vi ska träffas. Ute på stan för en fika eller?

Dagen har gått i hemvärnets tecken. Har både haft stabsarbete och framför allt varit ute och kört "Sprinter". Annorlunda bil att köra må jag säga. Tung, smal och hög. Kändes nästan lite vinglig.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>