*morr*

Idag har det varit en sån där riktig morrdag IGEN när jag bara har gått och retat mig på allt och alla. Har retat mig på puckade kollegor (varför kan inte 65-åriga damer som inte hängt med i den tekniska utvecklingen gå i pension i stället för att ta av min tid?), telefonförsäljare som inte har vett att lägga på när jag snäser av, trängseln på t-banan där alla äckliga människor hostar och nyser utan att hålla för osv.
Nej, det får bli till att duscha, packa inför morgondagen då jag ska ut till pappa på födelsedagskalas och sedan sova kvar över natten och sen gå och sussa. Förhoppningsvis är jag lite snällare i morgon bitti.


Kommentarer
Evelina

Hej, näe Hagsätra :P Men blandade ihop Hägersten och Hagsätra innan jag flyttade ner så har nog sagt Hägersten till dig. Bor i Rågsved närmare bestämt. :P



Blogg: http://tigerlina.blogg.se/
2012-02-03 @ 08:05:45


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>