Come here loverboy...

Har just pratat med den lilla sötisen. Blir allt lite glad av honom. :-) Fast samtidigt så är jag skitskraj för att träffa honom igen. När vi träffades då för sju år sedan så hade vi en ren kk-relation. Träffades ibland när andan föll på efter en festarkväll och på den tiden var jag helt vild inom det området. För det var inte nog med att jag träffade honom, hade några igång i taget som jag träffade. Ibland kunde jag träffa två om dagen. Usch, när jag tänker tillbaka på det så var jag en riktigt slampa! Men samtidigt så vill jag inte ha det ogjort då jag lärde mig att njuta av sex vilket många andra aldrig får göra fullt ut...

Hur som helst, åter till sötisen. Vad jag är skraj för ät att han tror att jag är samma person som jag var då och att det bara är att sätta på och sen tack och hej. Men i dag vill jag ha mer! Man kan aldrig lova i förväg vad man ska känna men samtidigt så vill jag inte träffas på bara såna premisser. Måste finnas någon annan typ av nyfikenhet där också.

Nu har vi i alla fall bestämt att vi ska träffas på onsdag eftermiddag vilket jag ser fram emot. Försöker inte ha för stora förväntningar på honom utan inse att han kanske bara är ute efter en sak... Men så var det det där med att jag ska försöka lita mer på folk under 2012 också...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>