Fredagsförälskelse

Heeelt sjuuukt det här att jag har lyckats bli förälskad i Johan som jag knappt träffat de senaste 7 åren och som jag inte ens kände då. Vill bara träffa honom hela tiden, höra hans röst och ta emot bekräftelsen som han ger mig.

Jag vet att jag bara ska le, njuta och ta emot men det är lite svårt. Han är trots allt 11 år yngre än mig och jag undrar hela tiden vad han egentligen är ute efter och när bakslaget kommer. När ska jag bli utkonkurrerad av en yngre förmåga? Och grejar han att jag har bråttom med familjebiten? Nu tror jag i och för sig att han faktiskt är intresserad av mig på riktigt men än så länge vågar jag inte riktigt tro på det. För bra för att vara sant!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>