Glädjande post

Mina brorsöner är nog de absolut sötaste som finns! Kolla här vad jag fick för pussel med posten idag. Fick ju dock lägga ihop det först för att kunna läsa:

 

Han går i ettan, dvs 7 år, men han sa att det var jättesvårt att skriva utan rader. :-)

När jag ringde för att tacka för kortet fick jag även prata med lillebror hans som är ett år yngre. Han frågade när jag skulle komma och sova hos dem igen och tyckte att vi skulle bestämma en dag och sen kunde han berätta det för sina föräldrar. Undrar just vad de tycker om att sonen bestämmer helgens agenda. *ler*

Kommentarer
Shibby

Riktigt sött ju :) man kan ju inte annat än le åt de :)



Blogg: http://shibby.myshowroom.se
2012-01-19 @ 23:13:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>