Min & Sverkers stora strid

Min stora strid just i dag var att prata med chefen och ta upp min känsla av utanförskap på avdelningen och utfrysningen av ett gäng tjejer. Kändes jobbigt att ta upp frågan men skönt när det var gjort. Nu får jag bara hoppas på att chefen hjälper mig när han ser att det är jobbigt.

Nu i kväll har jag suttit här och kollat på "Sverkers stora strid" som i dag handlar om socker, fett och vårt ohälsosamma samhälle. Blir lite sorgsen men samtidigt lättad när jag hör att det är fler än jag som har ett socker/fettberoende som är svårt att bli av med. Är ju ett missbruk som man behöver hjälp med. För trots att jag gjort en magsäcksförminskning så har jag fortfarande kvar ätstörningen som gör sig påmind lite då och då även om jag numera mår väldigt, väldigt dåligt när jag äter för mycket socker och fett.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>