Pirr i magen

Jag får lov att erkänna: blir alldeles pirrig i magen när det plingar till i telefonen och det kommer ett sms. Är ju till 90% säkerhet sötisen Johan som frågar vad jag gör. Blir varm inombords av vetskapen om att han tänker på mig. Och sen när han säger att han är nyfiken på mig och vill träffas igen så smälter mitt 38-åriga hjärta totalt. Och vet ni vad det bästa av allt är: det är att han behåller sitt lugn och återkommer trots att jag flippar ur ibland och utmanar ödet genom att vara bitsk och ifrågasättande. ♥

Ska försöka vara snäll så att jag inte skrämmer bort honom. För han är en riktigt bra och sjysst kille som säkert är underbar som pojkvän även om just vi kanske inte kommer så långt med varandra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>