Skön eftermiddag/kväll

Störigt nog så kom solen fram när jag kom hem förut. Åkte ju som sagt var iväg på en liten utflykt men fick vända pga att himlen öppnade sig. Ja, ja. Det fick bli en stund i brassestolen på balkongen med en sommarpratare som jag hade missat.
Fortsatte sedan min sommarsession med att gå ut i skogen och plocka ännu mer blåbär. Även fast jag vet att jag blir totalt sönderbiten av myggen så kan jag inte låta bli. Är både sommar för mig plus att det är underbart gott.
 
Väl hemma igen blev det till att förvälla lite kantareller jag fått av en som hade hittat massor. Ni skulle bara känna doften som uppstod här i köket. *mmm, vad underbart*. Rårörde även lite jordgubbar och frös in. Gott till vinterns pannkakor.
 
 
 

Kommentarer
Johanna K

Åh vad sugen jag blev på att lyssna på någon P3 Dokumentär nu! Är det något du lyssnar på?

Förresten, om du är intresserad så har jag varit på Warner Bros Studios där de spelade in Harry Potter och fotade! Kika in på min blogg i så fall :)



Blogg: http://methodacting.blogg.se
2012-07-19 @ 00:34:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>