Trevlig helg!

Nu är allting packat (tror jag) och förberett med mat och så inför helgen. Även om det bara är 2 1/2 dygn jag ska vara borta så blir det en massa grejer i alla fall. Allt från sittunderlag, lakan, bad/regnkläder till solskyddsmedel, vätskeersättning och kortlek. För man vet ju aldrig vad som händer på Gotska Sandön. Kan ju bli så att man inte kommer iland på grund av blåsten och det kan lika gärna bli tvärtom: att man inte kommer därifrån. Så om jag inte är tillbaka på måndag igen så vet ni var jag är.:-)

Trevlig helg på er!

Kommentarer
mwiklund - fotoblogg

Var gärna med och tävla om ett valfritt mobilskal till valfri mobiltelefon på bloggen! kram :)

http://tiepnajjs.com/2012/july/tavling-vinn-valfritt-skal.html#comment

Svar: Svårt att läsa eller? Har klart och tydligt skrivit i kommentarsfältet att jag inte är intresserad av tävlingar. Väldigt respektlöst av dig att ändå posta en sån här kommentar!
Ellen



Blogg: http://tiepnajjs.com
2012-07-06 @ 01:12:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>