Trött och ömmande kropp

Har i kväll varit iväg på mitt livs andra cirkelfyspass. Måste verkligen säga att det är riktigt kul även fast det är huuur jobbigt som helst för min klena och svaga kropp. Men tydligen så ska man märka skillnad ganska fort på den här typen av träning så jag antar att det bara är att härda ut.
Dagens instruktör var som ett litet popcorn som uppenbarligen gillade det där med utfall. Det var med i flera av de olika stationerna vilket resulterar i att träningsvärken kommer mer och mer. Trots idogt stretchande! Men det är bara på det igen och inte ge upp. Ska verkligen försöka hålla i tränandet under sommaren om så än bara en gång i veckan. Känner att jag behöver det. :-(
 
Just nu känns min kropp så här:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>