Ändrade planer

Vänta här nu, hur gick det här till egentligen? Nämde i förbifarten till söt-Johan igår att jag skulle kolla på Eldkvarn uppe på Yran. Direkt var han på och frågade om han fick följa med upp. Och jag sa ja! Nu litar jag iofs inte det minsta på att han håller fast vid det men det skulle vara rackarns kul. Han är ju himlans rolig och avslappnad att umgås med. Men visst skulle det vara lite skönt med sällis i bilen, ganska långt att sitta och köra själv. Ska höra av mig om ett par dagar igen och dubbelkolla om han verkligen menar allvar.

Känner absolut ingenting för honom på "det" sättet längre så det skulle funka. Dock skulle det nog bli lite jobbigt att träffa Poe och hans familj som jag ju självklart vill passa på att träffa när jag ändå är uppe. För jag vill ju abslout inte att de ska tro att vi har något ihop och det kan säkert vara lätt att tro. Men jag kan ju alltid lämpa av Johan inne i stan alt. att han får stanna kvar i Järpen när jag ska träffa dem.

Storsjöyran östersund 27-28 juli


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>