3 suger!!!

Är inte helt nöjd med 3 just nu kan jag milt säga! Ringde upp deras kundservice och var ganska "tydlig" om man säger så. :-)

Vad som har hänt? Jo, jag ringde för drygt FYRA veckor sedan då jag ville ha en operatörskod för att låsa upp min gamla telefon så att den kunde användas som extratelefon av brorsan. De sa att det skulle ta absolut max tre veckor att få den på posten. När det då hade gått tre veckor så ringde jag igen och frågade var den hade tagit vägen någonstans. Då visade det sig att den hade fastnat och itne var ivägskickad ännu. Killen lovade att den skulle vara hos mig inom några dagar.
I dag har det gått en vecka och det tycker jag är mer än några dagar! Nu är jag helt plötsligt en klart icke-nöjd och inte fullt så trevlig kund längre. Han som svarade i dag lovade att återkomma så snart som möjligt med ett besked om när jag kan tänkas få koden. Nu har det gått drygt en timme...


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>