Härlig eftermiddag

Kan ni tänka er? Jag skolkade och gick hem från jobbet vid tre i dag. Snacka om skönt det var! Det var helt lagom lång dag att jobba och jag hade ork att gå ut och gå när jag kom hem. Och som bonus så var det helt ok väder om än lite svalt.

Nu är det straxt dags att åka iväg på möte med hemvärnet och sen åka och hämta kompisen från Jönköping inne på Centralen. Apropå att hon ska komma och bo här tills på söndag: skrev på fb i morse "Blir sambo på prov from i dag. Ska bli myyycket spännande och roligt!". Jag vet inte huuur många som har ifrågasatt och grattat mig för detta i dag. Det var ju liksom ingen som hade hört att jag har träffat någon. Och de kan fortsätta undra lite till eftersom att jag tänkte förklara läget först i morgon. :-) Bäst av allt skulle ju vara om söt-Johan såg det. För han skulle undra och det skulle jag njuta ordentligt av...

Norrlandskontakten.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>