Inbokad blinddate

Så där ja, då var en blinddate inbokad med killen jag berättade om härom dagen. Jag ringde honom tidigare i kväll som jag hade lovat. Konstigt nog så var jag inte så nervös innan och blev det inte heller när han svarade. Han var hur lättpratad som helst och även han inte blir mitt livs kärlek så kommer vi nog ha en trevlig blinddate på söndag.

Vad jag nu vet om honom? Ja, inte hur han ser ut i alla fall. Däremot så vet jag att han heter Matte, är två år äldre än mig, ursprungligen från Hässelby (bor dock nu i samma kranskommun som jag bodde i tidigare och där min familj bor), jobbar som servicetekniker av värmepumpar, bor i ett två-rumsradhus med världens minsta tomt, har tidigare nätdejtat men gett upp det (liksom jag har gjort)...

Kändes faktiskt som om vi redan hade träffats. Och det bästa av allt var att det var han som föreslog att vi skulle träffas på söndag. Det enda som jag är lite nervös över är hur han ser ut. Min kompis uttryckte det som "han är inte världens snyggaste". Betyder det att han är ful då? Iofs sitter väl det i betraktarens ögon och i den här åldern får man räkna med lite tunnhårighet och ölmage. Fast jag måste iaf erkänna att det måste finnas någon sorts yttre attraktion för att jag ska bli intresserad.


Kommentarer
Cilla

Matte från H-by... tjaa... sist var det Matte från V-by och då var det inte 2 det var 13.. Jag håller tummarna för en ny vänskap!



2012-03-29 @ 07:40:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>