Irritationsmoment

Snacka om att jag blir irriterad och hetsar upp mig för minsta lilla ibland. Dagens irritationsmoment är de där jäkla oseriösa företagen som lägger i sina reklamblad i min brevlåda trots "nej tack till reklam" på brevlådan. Vad tror de egentligen? Att jag ska anlita dem nästa gång när de inte respekterar mig som potentiell kund? Nej, jag skulle inte tro det va. Gör bara att jag blir negativt inställd och mer än gärna sprider mina negativa åsikter om dem till andra i min omgivning. Visst, de säger att all reklam är bra reklam men ibland vete 17...

Men tro inte att jag sitter hemma tyst på kammaren när jag får såna här reklamblad. Jag brukar i princip alltid vara som en sån där liten gläfsig hund som inte ger sig och maila till företaget ifråga och be dem lära sina reklamutdelare att läsa samt ifrågasätta om de verkligen tror att jag någonsin kommer att anlita dem efter en sån här grej. Kan väl säga som så att jag i princip aldrig får svar. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>