På villovägar en fredag

Skulle möta upp en kompis efter jobbet för en enkel fika. Fast i stället för fika bestämde vi oss för en öl på Bishops Arms på Folkungagatan. Och när vi satt oss och druckit upp knappt den första så såg jag helt plötsligt min plutonchef och eftersom även min kompis arbetar inom försvaret så tänkte jag att de skulle trivas ihop. Och mycket riktigt! Det blev både fler öl och mat där. Var verkligen supertrevligt och avslappnat. Slutade med att han bjöd in oss till våren hem till sig för en whisky-kväll. Och det bästa av allt: jag har en känsla av att de två skulle passa jättebra tillsammans utan min inblandning/närvaro.

Men nu ska fröken gå och lägga sig med sin förkylning och hoppas på att må lite bättre i morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>