Hur ska jag ställa mig till detta?

Nu har ju inte jag och Johan riktigt lika mycket kontakt längre men det har kommit upp en grej som jag tycker är lite jobbig. Är nämligen som så att en av hans närmaste och äldsta kompisar sitter häktad för mord! Han som blev bragd om livet hade tydligen en cannabis-odling som var det var dags för skörd för och polisen misstänker att det var det som var skälet.
Nu är ju iofs inte Johan indragen i detta och har inte ens blivit kontaktad av polisen men jag gillar det i alla fall inte och tycker att det är obehagligt när det är så pass nära. De har ju trots allt umgåtts en hel del vad jag vet. Så mitt i allting är jag nu glad över att jag inte blev mer involverad i Johan än vad jag är.

Photobox - 100 foton gratis


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>