Unicef

Hamnade framför "Humorgalan" igår där Unicef värvade Världsföräldrar. När jag ser vad Unicef har gjort för de utsatta barnen runtom i världen så känner jag mig stolt över att jag har varit världsförälder i flera år vid det här laget. Det kostar 100:-/månad och det har väl de flesta av oss råd att avvara? Kanske kan man hoppa över ett biobesök? Två besök på McDonalds? Två öl? En flaska vin? Vi får nog alla hjälpa dessa barn genom att dra vårt egna lilla, lilla strå till stacken.

*Du är med och kämpar för alla barn över hela världen som behöver hjälp. Inte bara till ett utvalt barn, i en by eller i ett land.

*Tillsammans förändrar vi barns liv, hela vägen från mammas mage ut i vuxenlivet.

*Som Världsförälder ger du pengar varje månad. Enkelt och kostnadseffektivt via autogiro.

Gå in här och anmäl er!

Pojkar i förskoleklass
Bild från Unicef.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>