Vad trött jag blir!

I morse tillkännagavs att flygbolaget Skyways ställer in alla sina flighter och förstås hade jag bokat in hela sju stycken resenärer i morgon! Resebyrån har varit toppenbra och löst detta på bästa sätt med ersättningståg. MEN några av grinkärringarna jag hade bokat till har försurat min dag (trots höjdpunkten med dopet). Alltså, vad tror kärringarna egentligen? Att det är mitt fel att flygen inte går som de ska? Och både jag och resebyrån har ju gjort så gott vi har kunnat. Den värsta kom här och gnällde över att hon skulle få åka så tidigt på morgonen, dvs en hel timme innan den ordinarie avresan. Sånt kan jag bli så jäkla trött på! Det är en engångsföreteelse vi pratar om här, kan man inte bara bita ihop då och sluta gnälla om småsaker? *morr*

Frossle.com


Kommentarer
Cilla

Ha ha ha.. tur du inte jobbar med mig! Där är allt dagligen mitt fel! Särskilt CMR-konventionen som antogs 19 maj 1956 och är tvingande!(den är inte alltid så fördelaktig för våra kunder)



2012-05-22 @ 18:52:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>