Michael Jackson på Globen

Har precis kommit hem efter att ha varit på Globen och kollat på showen "Michael Jackson: The Immortal World Tour - Cirque du Soleil". Den var verkligen hur cool som helst! Mycket akrobatik uppe i luften och häftiga ljussättningar.
Med mig hade jag min brorson, 7 år, som hade fått detta i födelsedagspresent av mig. Han har Mchael som största idol och brukar sitta på sängen i sitt rum och bara lyssna. Han hade gjort sig så fin i sin Michael-tröja, sin Michael-hatt och självklart handsken som jag gjort genom att sy fast typ ett par tusen pärlor för hand på en vante. Så det här var ju världens grej för honom. Dessutom hade han aldrig varit på Globen tidigare så bara det var en upplevelse i sig.
Nu ligger han och snusar inne i mitt sovrum och det börjar bli dags även för mig...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>