Smakprov på mässan

Vi är några kollegor som har gått ihop och köpt ett fat med whisky. Den finns inte ännu på marknaden då vi har ett av de första faten så det ska bli mycket spännande!
På öl-och whiskymässan i Nacka strand så var vi och fick oss ett smakprov trots att den inte var färdig ännu. Men så pass bra som den smakade redan nu efter bara ett års lagring så är jag inte det minsta orolig över hur pass god den kommer att vara om ytterligare drygt två år.
 
 
En annan jätterolig sak som hände på mässan var att jag träffade tre gamla tonårskompisar som jag inte träffat på närmare tjugo år! Var så kul att höra hur de haft det men jag måste säga att alla tre hade "gubbat" till sig ganska rejält. Men vi är ju inte ungdomar längre dessvärre. :-(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>