Aj, aj, aj... Oj, oj, oj...

Fasiken, just nu vet jag inte om jag ojjar mig mest över nackspärren eller över det faktum att jag har träningsvärk i precis hela kroppen efter gårdagens cirkelfyspass. Kan knappt röra mig och när min mycket magra katt hoppade upp på mig här i soffan skrek jag högt. Tur att han är döv, annars hade han blivit livrädd stackaren.
Men är det inte konstigt att jag har lyckats få träningsvärk i benen och rumpan trots att jag ju faktiskt har tränat en hel del spinning? Känner dock att mycket av värken där kommer från när vi gjorde utfall med vikter. Ändå stretchade jag extra mycket igår.
 
 
Får nog bli en promis med stavar i morgon för att försöka mjuka upp lite. Om nu bröstmusklerna ens klarar av att lyfta stavarna det vill säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>