Bakis och skakis

Var iväg  på tjejkväll på det lokala byggvaruhuset igår. Lite kul att de arrangerar en sån grej med tanke på vilken potentiell kundgrupp vi är om vi blir insläppta i den mansdominerade världen.
Hur som helst, igår bjöd de på mat, vin och sen fick man mingla med bl.a Martin och Björn från Äntligen hemma. Det var även en skruvdragartävling där jag kom tvåa iom att jag drog i tre skriv på 8,6 sek! För det fick jag världens största skärbräda i massiv ek (den gavs sedan bort till brorsan).
 
 
Just det där vinet ställde dock till det. Jag vet inte vad det är för fel på mig men jag kan verkligen inte dricka måttligt! Det är allt eller inget liksom. Hällde i mig så att jag säkert tappade stilen rejält plus att jag i morse vaknade upp med illamående, minnesluckor och världens ågren! Alltså, det där kan inte vara normalt! Vad är det för dumheter jag har börjat med på gamla dagar? Ska jag behöva vara helt alkoholfri för att jag inte kan hantera det längre? Hm...
 

Kommentarer
elfina

ha ha, cooolt! martin va väl charmig?

Svar: Ja, Martin var riktigt trevlig. Men det var även Björn från "Äntligen hemma" som var där.Trevlig helg!
Ellen



Blogg: http://elfinas.blogg.se
2012-09-14 @ 23:06:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>