Buzzador: Pantene Pro-V

Jag är som jag tidigare har berättat varutestare via Buzzador. Man får då erhjudande att vara med i olika kampanjer och tidigare så har jag bl.a. testat thé och kört Seat. Det är ett bra sätt för både mig själv och mina kompisar att få prova nya produkter.
 
Den här gången var det hårvårdsserien Pantene Pro-V som stod på tur. Fick hem en kartong med olika produkter som jag själv skulle testa samt sex shampoflaskor som jag skulle dela ut i min bekantskapskrets. Passade på förra helgen när jag ändå hade folk hemma. Alla tjejer fick då med sig varsin flaska hem. Så nu ska det bli spännande att se vad de tycker om shampona. Vi kunde i alla fall konstatera redan då att alla tyckte att produkterna luktade väldigt gott!
 
 
Är ni också sugna att bli testpersoner av nya produkter? Klicka på ikonen i vänstermenyn.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>