Störiga oseriösa företag

Någonting som jag stör mig något så grymt på är företag som lämnar reklambald i brevlådan trots att det står klart och tydligt "Ingen reklam tack". Undrar hur de tänker? Jag menar, jag blir ju inte direkt välvilligt inställd till dem för jag undrar ju om de inte kan läsa. Och vem vill anlita ett företag som inte kan läsa och som dessutom inte respekterar potentiella kunder.
Den här gången var det företaget "Städfen" som hamnade på min svarta lista. Oftast är det typ Pizza Online och sånt. Och dessa företag kommer jag aldrig någonsin att använda eller rekommendera!
 
Varenda gång jag får något sånt här i brevlådan så mailar jag till företaget ifråga och ifrågasätter deras beteende men det är väldigt sällan jag får något svar...
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>