Strongbow på en onsdag

Var ju iväg på aw efter jobbet förut med några kollegor och det var riiiktigt trevligt! Blev två Stongbow och en tallrik med grönsaksdipp innan alla åkte hem till sig. Precis som en aw ska vara alltså!
 
Börjar bli lite nervös inför min presentation som jag ska hålla i morgon bitti. Är som så att vi håller på att införa arbetssättet LEAN på jobbet och jag har av någon oklar anledning (kanske ska hålla en lägre profil nästa gång?) blivit coach för en enhet. Just den här enheten består av ca femton stycken varav fem stycken är riktiga pain in the ass. De forcerar sina åsikter utan att lyssna på andra, de sprider sina negativa attityder plus att de är allmänt gnabbiga. Så i morgon ligger det på min lott att vara lite hård och ta biten om gruppdynamik och om att alla måste få komma till tals. Och vad är det alla UGL-övningar visar? Jo, att genom samarbete når vi längre.
 

Kommentarer
Cilla

Vi har LEAN hos oss, funkar faktiskt att alla får göra sin röst hörd! Men det trodde man inte på innan...



2012-09-27 @ 09:53:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>