Behöver piggelinpiller

Usch, inte ens 40 och jag känner mig som ett vrak! Är verkligen sjukligt trött. Borde jag inte vara lite piggare åtminstone nu när jag har varit ledig fyra veckor? Vad ska jag göra??? Är så sömnig, så sömnig hela tiden och gäspar så att jag tror att käkarna ska gå ur led men sen när jag väl går och lägger mig kan jag i alla fall inte somna. ÄVEN fast jag är i princip medvetslös av trötthet.
 
Skulle egentligen ha åkt in till kulturfestivalen i kväll för att titta på Mando Diao samt Lise & Gertrud men jag lyckades inte mobilisera så mycket krafter. Ramlade ner här i soffan när jag kom hem och har legat här sedan dess. Ja, ja. Ska försöka komma i säng redan nu så kanske det känns lite bättre i morgon...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>