Frivillig funktionär

Drog iväg från jobbet redan vid två i dag eftersom att jag skulle vara med på Bellmansstafetten som funktionär för vår idrottsförening. Och det var rackarns skönt att gå så tidigt! Är ju som bekant av någon konstig anledning hur trött som helst på mitt jobb för tillfället. Men jag ska inte klaga, jag har ju i alla fall ett jobb som egentligen är ganska OK...
Hur som helst, har stått hela eftermiddagen och kvällen och varit trevlig mot folk, kokat kaffe, marknadsfört idrottsföreningens kommande evenemang osv. Kan säga att jag var helt slut när jag kom hem för en timme sedan. Både i fötterna OCH i huvudet.
 
Erkänner att jag inte riktigt förstår grejen med såna där lopp. Eller att löpa överhuvud taget förresten när jag tänker efter. Fast jag måste säga att jag är väldigt imponerad av dem som har den disciplinen att göra det!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>