Ingen tur

Fan också, inte gravid den här månaden heller! Ska deppa lite i dag och sedan komma igen. Har ju trots allt ”bara” försökt i tre månader. Jag som var så säker på att det skulle bli tredje gången gillt den här gången. När jag var nere sist på inseminationsförsöket så pratade vi lite om en ev. liten hormonstimulans så jag får väl försöka ta tag i den biten.

Jag har inte gett upp hoppet ännu även om det känns lite tungt just i dag. Det har fortfarande inte tagit över mitt liv och leverne och det upptar inte riktigt 100% av tankeverksamheten. Men jag antar att det kommer bli värre och värre ju fler försök som görs. Fast jag tror att det är en mening med när jag inte blir gravid, då finns det något annat i åtanke för mitt liv just då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>