Sjukt skön dag

Är verkligen glad över att jag hastigt och lustigt tog ut semester i dag. Det var precis vad jag behövde! Sov till halv tio, slapparfrukost till dubbelavsnitt av "Rederiet", lång skogspromenad samt kräftskiva hos pappa i kväll. Så jag har haft en riktigt lugn och avslappnad dag.
Visst jag är fortfarande väldigt trött, men ändå inte så där sjukligt trött som jag varit senaste dagarna. Har ju nästan varit så att jag har suttit och nickat till på jobbet, sluddrat när jag pratat och inte kommit ihåg vad mina kollegor som jag har haft i flera år heter.
 
Är det inte konstigt det där att man kan bli så otroligt trött? Jag menar, jag har ju faktiskt haft semester och kom tillbaka först i måndags. Dessutom kan man väl kanske inte beskylla mig för att ha jobbat ihjäl mig den här veckan. :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>